Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Ida Söderberg - 22 juni 2014 20:16

Jag har ALLTID sagt & tänkt att jag ALDRIG vill Gifta mig , (vet inte riktigt varför jag känner så )

Det är inte så att jag INTE tror på KÄRLEKEN Tvert om jag VET att KÄRLEKEN finns :)                                                 (Bevis för de oxå är att jag har min fina Björn Sjödin & våran fina Isa +  Pepsi så klart )

Har ALLTID haft min farfar / farmor  & morfar/mormor som förebilder så de där med att leva LYCKLIGA hela livet TILLSAMMANS tror jag på ( & att man fortsätter leva lyckliga tillsammans i nästa liv) så tror jag ! Det är bara de där med att man MÅSTE Gifta sig som jag inte tror, Hitta man denRÄTTA så tror inte jag att Jesus säger - NI MÅSTE GIFTA ER ! Jag tror att han oxå tkr det är helt OK att bara bo SAMBO (om man heldre vill de) huvudsaken är att man har KÄRLEKEN :) &  jag ska säga att jag vet inte om jag vill Gifta mig lr inte vi få se men nu räcker de så bra & bo sambo (än sak är säker tjatar folk om de då blir de inte av för sådant tkr jag är jobbigt:/) & skulle vi Gifta oss någon gång då blir de inte så himla stort (jag tkr inte om & stå i rampljuset) men som sagt än så länge räcker de med SAMBO livet :) <3


Jag brukar tänka på de som min mamma sagt Bibeln & Kyrkan ha inte så MKT med TRON att göra , MIN TRO behöver JAG INTE gå i kyrkan för ! (så tror jag med)

NU i efter hand är jag så GLAD att det är JUST mamma /Tommy & pappa /Elaine !


ÄLSKAR Min Björn & våran Isa  <3 (dom är min lycka mitt allt)

& våran Pepsi FINNA DU :)


tack för mig hej //Ida :)


känns så BRA det är så det ska va:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Jag heter Ida och bor med min sambo Björn och med våran dotter Isa.
Här kommer jag skriva om min familj och som dagbok =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards